הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2007 11:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור נוה עם תוכן  מידה L או M
נושא: מידה L או M תאריך: 4/30/2007 11:29:00 PM
מחבר/ת: ליאור נוה

אני בגובה 1.80 ורוכב XC מעט אגרסיבי. שוקל לרכוש GT i-drive 5 3.0. להבנתי אני "נופל" בדיוק בין מידות 17 ל-19 (M / L) וצריך להחליט בינהן. אם ה-L לא גדולות מידי לרכיבה אגרסיבית אז הייתי לוקח אותן כי יש ביד שניה.
מה תם אומרים?
:confused:


חזרה לפורום