נושא: מידה L או M תאריך: 4/30/2007 11:29:00 PM
מחבר/ת: ליאור נוה
אני בגובה 1.80 ורוכב XC מעט אגרסיבי. שוקל לרכוש GT i-drive 5 3.0. להבנתי אני "נופל" בדיוק בין מידות 17 ל-19 (M / L) וצריך להחליט בינהן. אם ה-L לא גדולות מידי לרכיבה אגרסיבית אז הייתי לוקח אותן כי יש ביד שניה. מה תם אומרים? :confused:
|