הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2007 8:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני 178, ואופניי הראשונים היו M. מאוד אהבתי אותם.
נושא: אני 178, ואופניי הראשונים היו M. מאוד אהבתי אותם. תאריך: 5/1/2007 8:03:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

לאחרונה קניתי אופניים חדשים, מידה S/M (כך על פי הגדרת היצרן). התחושה מאוד טובה, והבטחון העצמי השתפר.

מה זה "מעט אגרסיבי"? יש סיכוי שהאגרסיביות תגדל?
לדעתי, לרכיבת AM, לך על M.

ניסית לקחת סיבוב על כל אחת מהמידות?


חזרה לפורום