נושא: אני 178, ואופניי הראשונים היו M. מאוד אהבתי אותם. תאריך: 5/1/2007 8:03:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לאחרונה קניתי אופניים חדשים, מידה S/M (כך על פי הגדרת היצרן). התחושה מאוד טובה, והבטחון העצמי השתפר.
מה זה "מעט אגרסיבי"? יש סיכוי שהאגרסיביות תגדל? לדעתי, לרכיבת AM, לך על M.
ניסית לקחת סיבוב על כל אחת מהמידות?
|