הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/1/2007 8:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארז רפאלי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 5/1/2007 8:04:00 AM
מחבר/ת: ארז רפאלי

תודה, מכיוון ששניהם נוחים לי באותה מידה, אני לא מוצא סיבה טובה מספיק לא ללכת על המרידה.


חזרה לפורום