טקסט הודעת פורום
5/1/2007 8:04:00 AM
ארז רפאלי
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
5/1/2007 8:04:00 AM
מחבר/ת:
ארז רפאלי
תודה, מכיוון ששניהם נוחים לי באותה מידה, אני לא מוצא סיבה טובה מספיק לא ללכת על המרידה.
חזרה לפורום