טקסט הודעת פורום
| 7/30/2004 10:16:00 AM |
|
נושא: נו מה אתה אידיוט??? תאריך: 7/30/2004 10:16:00 AM
מחבר/ת: מתחרה איכותי
בהתחלה אתה אומר שזה עולה 28900 ופתאום זה ירד ב10000 ש"ח וגם אמרת שזה מצויין לפרירייד וDH ובסוף כתבת שזה לא ל-DH תחשוב לפני שאתה כותב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: :p
|
חזרה לפורום |
|
|