הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2004 10:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מתחרה איכותי עם תוכן  נו מה אתה אידיוט???
נושא: נו מה אתה אידיוט??? תאריך: 7/30/2004 10:16:00 AM
מחבר/ת: מתחרה איכותי

בהתחלה אתה אומר שזה עולה 28900 ופתאום זה ירד ב10000 ש"ח וגם אמרת שזה מצויין לפרירייד וDH ובסוף כתבת שזה לא ל-DH תחשוב לפני שאתה כותב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: :p


חזרה לפורום