נושא: בעיה בפדאל תאריך: 5/2/2007 5:08:00 PM
מחבר/ת: דניאל לרמן
בזמן הרכיבה השתחרר לי הבורג בפדל הימני וכתוצה ממנו הפדל השתחרר כשניסיתי לסגור את הבורג בחזרה, הפדאל עדיין ייצא החוצה והוא פשוט לא מחזיק - נופל כל הזמן, גם אם הבורג סגור עד הסוף. האופניים חדשות לגמרי, נקנו רק אתמול תודה מראש
|