הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2007 5:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל לרמן עם תוכן  בעיה בפדאל
נושא: בעיה בפדאל תאריך: 5/2/2007 5:08:00 PM
מחבר/ת: דניאל לרמן

בזמן הרכיבה השתחרר לי הבורג בפדל הימני וכתוצה ממנו הפדל השתחרר
כשניסיתי לסגור את הבורג בחזרה, הפדאל עדיין ייצא החוצה והוא פשוט לא מחזיק - נופל כל הזמן, גם אם הבורג סגור עד הסוף.
האופניים חדשות לגמרי, נקנו רק אתמול
תודה מראש



חזרה לפורום