הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/2/2007 6:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  שאלה לבעלי אופני Gt I Drive 5
נושא: שאלה לבעלי אופני Gt I Drive 5 תאריך: 5/2/2007 6:41:00 PM
מחבר/ת: avi a

האם ניתן להכניס צמיג אחורי בגודל 2.35 לשילדת האופניים?
למיטב ידיעתי ניתן לעשות זאת, אך הצמיג ממש ישפשף את השילדה.
מה דעתכם?


חזרה לפורום