טקסט הודעת פורום
5/2/2007 6:41:00 PM
avi a
שאלה לבעלי אופני Gt I Drive 5
נושא:
שאלה לבעלי אופני Gt I Drive 5
תאריך:
5/2/2007 6:41:00 PM
מחבר/ת:
avi a
האם ניתן להכניס צמיג אחורי בגודל 2.35 לשילדת האופניים?
למיטב ידיעתי ניתן לעשות זאת, אך הצמיג ממש ישפשף את השילדה.
מה דעתכם?
חזרה לפורום