טקסט הודעת פורום
| 5/2/2007 7:50:00 PM |
|
נושא: המלצות לאופניים XS ב5000 ש"ח תאריך: 5/2/2007 7:50:00 PM
מחבר/ת: מיכה שט
שלום , איזה אופניים שיכוך מלא הכי טובות לפי דעתכם היום אני אוכל לקנות בסכום של 5000 ש"ח . הדגש הכי חשוב הוא הבולמים והבובינג בגלל העליות הרבות שאני נוסע . מבחינת בלמים והילוכים לא ממש איכפת לי .
|
חזרה לפורום |
|
|