הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/3/2007 12:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מכיון שהאופניים חדשים לגמרי, אל תתעסק עם זה לבד
נושא: מכיון שהאופניים חדשים לגמרי, אל תתעסק עם זה לבד תאריך: 5/3/2007 12:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

עדיף ללכת לחנות ולדרוש תיקון.

אני בהחלט בעד לטפל לבד, אבל במקרה כזה כדאי ללכת ולממש את האחריות והשרות של החנות, ולא רק כדי שלא יאשימו אותך בנזק אם תתקן לבד והבעיה תחזור בעוד זמן.

בהצלחה


חזרה לפורום