נושא: תודה רבה לך אורי !! ולכם !! תאריך: 5/4/2007 8:19:00 AM
מחבר/ת: נדב מזרחי
יום ראשון אני נפגש עם כתבת מידיעות אחרונות , שתסדר לי לפי המתוכנן חשיפה לידיעות אחרונות, מעריב, עכבר העיר וכל העיתונים האלו. בנוסף לכך היא מסדרת לי הופעה באודטה , ואני מנסה כרגע להיכנס ליאיר לפיד :]
אבל תודה רבה על כל הרעיונות.
תרגיש חופשי ליצור עימי קשר :]
בהערכה !
נדב מזרחי
|