טקסט הודעת פורום
| 5/4/2007 10:11:00 AM |
|
נושא: חוות דעת על הKONA COILER...... תאריך: 5/4/2007 10:11:00 AM
מחבר/ת: מתן צרכי
האם בביצועים הם מאוד רחוקות מהסטינקי מה לגבי סתם לדווש להנאתך אם זה אפשרי כמה אינטש נכנס בבולם האחורי ואיזה מידה תתאים ל-1.80 תודה רבה...
|
חזרה לפורום |
|
|