נושא: לאלעד תאריך: 5/5/2007 10:13:00 AM
מחבר/ת: יונתן טברון
בוקר טוב לך אלעד, אתמול (יום שישי) אני התחרתי ביער בן שמן בתחרות שארגנת ואפילו הגעתי לפודיום מקום שלישי, אני חייב להגיד שהיה מסלול מדהים גם מבחינה טכנית וגם מבחינה פיזית, ואני חושב שצריך לתת לך על זה מדליה על אירגון מדהים וגם על מסלול! :rating: :rating:
|