נושא: אני צריך עזרה דחוףףףף !!! בבקשה !!! תאריך: 5/5/2007 2:27:00 PM
מחבר/ת: אבישי טופיקיאן
אני בררתי על אופניים מסוג ספשלייז הארד רוק קומפני אינטרנטיונל אפני זנב קשיח 24 הילוכים של שימנו קראנק של טראקר ברקס דיסק מכאני שימנו אליביו אני עכשיו נכנס לתחום אז אני מבקש עזרה בכמה נושאים : א. ללכת על מעצורים V רגיל, מכאני או הידראולי ומה ההיתרונות של כל אחד ??? ב. שילדה ספשלייז או משהו יותר פשוט ??? ג. אין לי מושג בבולמים הבנתי שמאניטו זה בולם זעזועים טוב, ללכת עליו ??? ד. האם להחליף את הקראנק או שהוא בסדר ? אני רוצה פשוט קראנק נורמאלי ולא משהו פשוט ! ה. האם להחליף צמיגים למקסיס או להשאיר צמיגים פשוטים ?
אני ישמח אם תענו לי ומעבר לזה תתנו לי טיפים לקנייה אני חייל כל הזמן בבסיס ואין לי זמן לברר ללמוד ולצבור ניסיון מרובה
תודה !
|