הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2007 9:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמי לקס עם תוכן  כמה שאלות
נושא: כמה שאלות תאריך: 5/7/2007 9:34:00 PM
מחבר/ת: עמי לקס

1) למי שרכב על סוגים שונים של שלדות:
מה ההבדל שמרגישים ברכיבה בין שיטות שיכוך שונים: FSR, SP, HORST LINK?
מה מתאים ל - AM הכולל סינגלים בבן שמן ובכרמי יוסף וקרוס קנטרי כמו פארק קנדה, כסלון וכד´.
2) כמו כן מה ההבדל בין בולם קדמי MARZOCCI AM4 לעומת MARZOCCI AM3. (אפשר למצוא בולמים AM4 באופני ironhorse, cannodale.)
3) חוו"ד על אופני MK III דגם 2007 של Ironehorse. האם כדאי לקנות את הדגם הפשוט Sport לרכיבות AM כפי שתארתי למעלה? עולה 8500 במחירון.

תודה



חזרה לפורום