נושא: סתם שאלה פילוסופית... מהו סינגל בשבילכם? תאריך: 5/9/2007 11:21:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
ראיתי כמה (הרבה! ) תמונות מטיולים עם הכותרת "מסנגלים" כאשר בתמונה רואים רוכב או קבוצה רוכבים בשטח פתוח, מישורי, בעל "שביל" ברוחב כחצי מטר באמצע המרבד הירוק (סינגל?!? )האמת, אותי זה משעשע. הרי אם היו לוקחים איזו למבורגיני (להדגשת המישוריות) ומפרפרים איתה לאורך השטח הפתוח כמה פעמים היו יכולים להיות 2, 10 או גם לפעמים 100 "סינגלים".
אני בעד "סינגל = שביל שרכב 4X4 טיפוסי לא מסוגל לעבוד (אך הולך רגל ואופניים יוכלו לעבור בו בצורה כזו או אחרת)" מה אתם אומרים?
|