הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/9/2007 6:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  uri dov עם תוכן  תפעול של בולם זעזועים
נושא: תפעול של בולם זעזועים תאריך: 5/9/2007 6:33:00 PM
מחבר/ת: uri dov

שלום יש לי בולם זעזועים קידמי rockshox judy עם מהלך של 100 מ"מ ואיני יודע בדיוק איך לתפעל אותו בצידו הימני של הבולם ישנה חוגה עגולה עם ידית ובצדו השמאלי חוגה מחומשת שאי אפשר להזיז ביד אלא רק כם מפתח שוודי, האם מיזהו יכול להסביר לי על מה כל חוגה עושה, ואיך כדי לכוונן את הבולם :confused:


חזרה לפורום