נושא: תפעול של בולם זעזועים תאריך: 5/9/2007 6:33:00 PM
מחבר/ת: uri dov
שלום יש לי בולם זעזועים קידמי rockshox judy עם מהלך של 100 מ"מ ואיני יודע בדיוק איך לתפעל אותו בצידו הימני של הבולם ישנה חוגה עגולה עם ידית ובצדו השמאלי חוגה מחומשת שאי אפשר להזיז ביד אלא רק כם מפתח שוודי, האם מיזהו יכול להסביר לי על מה כל חוגה עושה, ואיך כדי לכוונן את הבולם :confused:
|