הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2007 3:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמנואל מלר עם תוכן  החלפת בולם
נושא: החלפת בולם תאריך: 5/11/2007 3:36:00 AM
מחבר/ת: עמנואל מלר


האם ניתן להחליף בולם 5th element באנדורו אקספרט 2005 (220 ete) בפוקס פלוט?
DHX יקר לי מידי.
מה תהיה ההשפעה על התנהגות האופניים?
האם הפלוט לא מספיק אגרסיבי לאופניים מסוג זה או שמא אגרסיביות תלויה בשילדה ולא בבולם?


חזרה לפורום