הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2007 3:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמנואל מלר עם תוכן  כיוון בולם
נושא: כיוון בולם תאריך: 5/11/2007 3:54:00 AM
מחבר/ת: עמנואל מלר

איך מכוונים 5th element air כך שמצד אחד לא יהיה בובינג ומצד שני הבולם לא יהיה קשיח מידי?
אני רוכב על אנדורו אקספרט 2005
כאשר אני מכוון את הבולם לפי 25% סאג יש לי הרבה בובינג והבולם רך מידי לקפיצות
תודה וכל טוב


חזרה לפורום