הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2007 1:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי גלעד עם תוכן  WTB dual compound grip
נושא: WTB dual compound grip תאריך: 5/11/2007 1:07:00 PM
מחבר/ת: יוחאי גלעד

אני רוצה לקנות את הגריפ הזה אבל אני רוצה קודם לדעת אם יש למישהו כאן אותו והוא מרוצה ממנו? וגם אם הוא רך מבחוץ?

תודה...


חזרה לפורום