טקסט הודעת פורום
5/11/2007 1:07:00 PM
יוחאי גלעד
WTB dual compound grip
נושא:
WTB dual compound grip
תאריך:
5/11/2007 1:07:00 PM
מחבר/ת:
יוחאי גלעד
אני רוצה לקנות את הגריפ הזה אבל אני רוצה קודם לדעת אם יש למישהו כאן אותו והוא מרוצה ממנו? וגם אם הוא רך מבחוץ?
תודה...
חזרה לפורום