הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2007 2:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי גלעד עם תוכן  WTB dual compound grip
נושא: WTB dual compound grip תאריך: 5/11/2007 2:25:00 PM
מחבר/ת: יוחאי גלעד

אני מתכנן לקנות את הגריפ הזה ולפני שאני קונה רציתי לדעת אם הוא גריפ רך? וגם אם יש למישהו אותו והוא מרוצה ממנו?
ויש לו גם תמונה בחנות של האתר ששם קוראים לו בשם WTB trail grip
תודה...


חזרה לפורום