טקסט הודעת פורום
| 5/11/2007 2:25:00 PM |
|
נושא: WTB dual compound grip תאריך: 5/11/2007 2:25:00 PM
מחבר/ת: יוחאי גלעד
אני מתכנן לקנות את הגריפ הזה ולפני שאני קונה רציתי לדעת אם הוא גריפ רך? וגם אם יש למישהו אותו והוא מרוצה ממנו? ויש לו גם תמונה בחנות של האתר ששם קוראים לו בשם WTB trail grip תודה...
|
חזרה לפורום |
|
|