טקסט הודעת פורום
| 5/12/2007 10:42:00 AM |
|
נושא: תשובה לשאלה שלך תאריך: 5/12/2007 10:42:00 AM
מחבר/ת: יונתן טברון
תראה המחוגה ימין קובעת באיזה מהלך יהיה הבולם (למשל עם אתה מסובב ימינה הוא קטן ל80 מ"מ ועם אתה מסובב שמאלה הוא גדל ל120 מ"מ) והמחוגה משמאל שם שמים את השמן (אתה פותח את המחוגה ושם שמן לפי הצורך) ;) יונתן טברון
|
חזרה לפורום |
|
|