הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2007 12:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ספקטור עם תוכן  דחוף עזרה בולם מניטו SKAREB!!!
נושא: דחוף עזרה בולם מניטו SKAREB!!! תאריך: 5/12/2007 12:22:00 PM
מחבר/ת: אורי ספקטור


שלום לבכול.
הבולם שלי, מניטו SKAREB פשוט ניתקע, שאני מפעיל אליו לחץ הוא לא יורד כאילו הוא נעול.
הוא שנת 05 בן 3 חודשים, עבד מצויין ופשוט עכשיו נתקע.
מה הבעיה של הבולם? יש אפשרות לתקן אותה? טווחי מחיר לתיקון?
אני בן אדם סקרן,אז פתחתי את הבורג בתחתית הבולם(לא של הריבאונד,אלא בצד השני.),ויצא לי מישם איזה קילו שמן\גריז כזה. מה זה אומר ? , סתם בעיה קטנה ? ,איך אני ממליא שמן בחזרה? והאם זה גרוע שהכל יצא משם?
תודה מראש,
אורי.


חזרה לפורום