טקסט הודעת פורום
| 5/12/2007 1:26:00 PM |
|
נושא: היי אורי תאריך: 5/12/2007 1:26:00 PM
מחבר/ת: יונתן טברון
קודם כל בלי פניקה..... אני יודע שאתה רוכב בוולו קלאב חולון, אז פשוט תלך לחנות של טרק בקרובה אליך והם ישימו לך בולם חלופי וישלחו את הבולם לתיקון אצל היבואן :) אורי אל תדאג בסך בולם יונתן טברון CCC
|
חזרה לפורום |
|
|