נושא: בעיה עם בולם אחורי FOX RP23. תאריך: 5/12/2007 1:53:00 PM
מחבר/ת: ori lavee
לבולם כפתור של 3 מצבי שיכוך (אפשר לבחור בין המצבים ע"י הרמת הכפתור וסיבבו למצב הרצוי) לכל מצב 2 אפשרויות שיכוך, רגיל או מצב PP בעזרת ידית קטנה (ימינה או שמאלה)
תופעה מוזרה היא שרק במצב מספר 1 אפשר לבחור (עם הידית) במצב שיכוך רגיל או PP, בשאר רמות השיכוך (2+3) הידית פשוט לא נתפסת במצב PP אלה קופצת חזרה למצב רגיל.
האם זו תופעה מוכרת בבולם הזה ? האם כדי לעשות ביקור בסינגל-טראק ?
תודה ושבוע טוב אורי
|