הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2007 1:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ori lavee עם תוכן  בעיה עם בולם אחורי FOX RP23.
נושא: בעיה עם בולם אחורי FOX RP23. תאריך: 5/12/2007 1:53:00 PM
מחבר/ת: ori lavee

לבולם כפתור של 3 מצבי שיכוך (אפשר לבחור בין המצבים ע"י הרמת הכפתור וסיבבו למצב הרצוי)
לכל מצב 2 אפשרויות שיכוך, רגיל או מצב PP בעזרת ידית קטנה (ימינה או שמאלה)

תופעה מוזרה היא שרק במצב מספר 1 אפשר לבחור (עם הידית) במצב שיכוך רגיל או PP,
בשאר רמות השיכוך (2+3) הידית פשוט לא נתפסת במצב PP אלה קופצת חזרה למצב רגיל.

האם זו תופעה מוכרת בבולם הזה ?
האם כדי לעשות ביקור בסינגל-טראק ?

תודה
ושבוע טוב
אורי


חזרה לפורום