טקסט הודעת פורום
| 5/12/2007 2:59:00 PM |
|
נושא: לא צריך להתלבט יותר מדי תאריך: 5/12/2007 2:59:00 PM
מחבר/ת: יוס י
בסה"כ, שני הדגמים הם דגמי כניסה אשר יתנו תמורה דומה לכסף. הבחירה לטעמי צריכה להיות בדגם הנוח לך יותר מבחינת תנוחת הרכיבה והתחושה עליו.
קח סיבוב קצר על שני הדגמים ונסה להתרשם איזה הכי מתאים לך.
בהצלחה.
|
חזרה לפורום |
|
|