הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2007 5:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כפיר כחלון עם תוכן  בוכנת בלם קדמי חסרה
נושא: בוכנת בלם קדמי חסרה תאריך: 5/12/2007 5:47:00 PM
מחבר/ת: כפיר כחלון

בעקבות התרסקות כואבת,מצאתי כי הבוכנה של ידית הברקס הקדמי חסרה.
מה עושים?האם אפשר לתקן או שצריך להחליף את כל הידית?
מדובר בידית של HAYES NINE


חזרה לפורום