טקסט הודעת פורום
| 5/12/2007 5:47:00 PM |
|
נושא: בוכנת בלם קדמי חסרה תאריך: 5/12/2007 5:47:00 PM
מחבר/ת: כפיר כחלון
בעקבות התרסקות כואבת,מצאתי כי הבוכנה של ידית הברקס הקדמי חסרה. מה עושים?האם אפשר לתקן או שצריך להחליף את כל הידית? מדובר בידית של HAYES NINE
|
חזרה לפורום |
|
|