הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2007 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס איסר עם תוכן  היה קורה לי באופני כביש
נושא: היה קורה לי באופני כביש תאריך: 5/12/2007 10:10:00 PM
מחבר/ת: אלכס איסר

זה לא יקרה אם בזמן המעבר מפלטה 2 ל-3 השרשרת תהיה יחסית באמצע הקסטה.
נראה לי שככה היא נמשכת שמאלה ואין לה מספיק מומנטום מהמעבר, ליפול ימינה (זו סתם השערה כמובן).
אם הייתי בהילוך 2X7 (סורה - 24 הילוכים), הייתי מוריד ל 2X5 ואז מעלה ל 3X5.
ואחרי זה מעלה לפי הצורך גם בקסטה.



חזרה לפורום