הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2007 9:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  borka bak עם תוכן  haro, trek or specialized?
נושא: haro, trek or specialized? תאריך: 5/13/2007 9:06:00 PM
מחבר/ת: borka bak

מה לדעתכם טוב יותר ?
Haro V4
hardrock specialized
trek 4400
?
והאם המחירים לharo v4 - 3200 שקלים
ול specialized 2400 זה יקר?




חזרה לפורום