הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2007 9:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יונתן טברון עם תוכן  התאוריה
נושא: התאוריה תאריך: 5/13/2007 9:08:00 PM
מחבר/ת: יונתן טברון

למשל באופניים שלך יש 8 גלג"ש ומקדימה 3?
נגיד שיש לך מה שאמרתי למעלה, אז כל שלוש גלג"ש אחוריים שווה לגלג"ש קידמי (אחד בודד :(( ) אז זה אומר 1 (גלג"ש קידמי) שווה להילוך שלישי באחורי 2 שווה לשש באחורי ושלוש שווה לחמש עד שמונה
לא מובן?!?! אני מוכן להסביר שוב יותר מובן!
יונתן טברון CCC שליטה


חזרה לפורום