נושא: התאוריה תאריך: 5/13/2007 9:08:00 PM
מחבר/ת: יונתן טברון
למשל באופניים שלך יש 8 גלג"ש ומקדימה 3? נגיד שיש לך מה שאמרתי למעלה, אז כל שלוש גלג"ש אחוריים שווה לגלג"ש קידמי (אחד בודד :(( ) אז זה אומר 1 (גלג"ש קידמי) שווה להילוך שלישי באחורי 2 שווה לשש באחורי ושלוש שווה לחמש עד שמונה לא מובן?!?! אני מוכן להסביר שוב יותר מובן! יונתן טברון CCC שליטה
|