נושא: הייתי הולך על Trek 4500 תאריך: 5/13/2007 10:36:00 PM
מחבר/ת: dBone
הייתי הולך על Trek 4500. בשביל עוד 400 או 500 שקל מעבר למחיר של ה 4400 אתה מקבל בולם טוב יותר (של rockshox עם נעילה), 27 הילוכים, גלגלים טובים יותר עם הכנה לדיסקים, ברקסים עדיפים (של avid), ידיות הילוכים ומעבירים איכותיים יותר ואת אותה שלדה מצוינת של Trek.
|