הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2007 10:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dBone עם תוכן  הייתי הולך על Trek 4500
נושא: הייתי הולך על Trek 4500 תאריך: 5/13/2007 10:36:00 PM
מחבר/ת: dBone

הייתי הולך על Trek 4500. בשביל עוד 400 או 500 שקל מעבר למחיר של ה 4400 אתה מקבל בולם טוב יותר (של rockshox עם נעילה), 27 הילוכים, גלגלים טובים יותר עם הכנה לדיסקים, ברקסים עדיפים (של avid), ידיות הילוכים ומעבירים איכותיים יותר ואת אותה שלדה מצוינת של Trek.


חזרה לפורום