נושא: תודה אלעד דיברתי עם תאריך: 5/14/2007 3:41:00 PM
מחבר/ת: אורי ספקטור
רופא המשפחה שלי קודם כל. הוא אמר שזה בא וחולף , הוא אמר לא להתאמץ להכניס אוויר שזה קורה. הוא אמר שזה עובר תוך כמה ימים ועכשיו הרבה יותר טוב. אסטמה אין לי למרות שהמאמן שלי לי לעשות בדיקת אסטמה. אני יעשה . תודה בכל מקרה, אורי.
|