טקסט הודעת פורום
5/14/2007 8:03:00 PM
יונתן טברון
כן ברור שיש בעיות לכן נתתי לך את תאוריה.......
נושא:
כן ברור שיש בעיות לכן נתתי לך את תאוריה.......
תאריך:
5/14/2007 8:03:00 PM
מחבר/ת:
יונתן טברון
עם מתישהוא תצרך עזרה אני כאן! :suss:
חזרה לפורום