הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2007 12:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  בולמיה?...
נושא: בולמיה?... תאריך: 5/15/2007 12:05:00 AM
מחבר/ת: יוס י

איזו דעה יכולה להיות לנו על בולם ?
אתה חי איתו בשלום? צריך מהלך יותר ארוך? מה אתה עושה עם הבולם הזה?

נראה לי שלאורבן ו- DH זה חרא של בולם אבל ל- XC רגוע בשבת בבוקר עם אופני כניסה, הוא יספק את הסחורה.




חזרה לפורום