טקסט הודעת פורום
5/15/2007 1:20:00 PM
אלון פרטי
צילום ווידאו - איך?
נושא:
צילום ווידאו - איך?
תאריך:
5/15/2007 1:20:00 PM
מחבר/ת:
אלון פרטי
אני מעוניין לצלם קצת ווידאו בתנועה, יש איזה אתר שעוסק בזה? כי להחזיק את המצלמה ביד זה לא עובד...
תודה
אלון
חזרה לפורום