נושא: פשוט מאוד תאריך: 5/15/2007 11:42:00 PM
מחבר/ת: or ...
תשים כמה שנראה לך , המלא קצת כל פעם עד שזה מרגיש מתאים , אין לחץ נכון כי לכל שילדה יש את המומנט שלה
לגבי המיכל SPV , זה פשוט דרך לכוון "סף פריצה" של הבולם כדי שלא יהיה בובינג, גם כן תשים כמה שנראה לך נכון (כמה שפחות פעילות בבולם בנסיעה על כביש למשל)
|