הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2007 11:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or ... עם תוכן  פשוט מאוד
נושא: פשוט מאוד  תאריך: 5/15/2007 11:42:00 PM
מחבר/ת: or ...

תשים כמה שנראה לך , המלא קצת כל פעם עד שזה מרגיש מתאים , אין לחץ נכון כי לכל שילדה יש את המומנט שלה

לגבי המיכל SPV , זה פשוט דרך לכוון "סף פריצה" של הבולם כדי שלא יהיה בובינג, גם כן תשים כמה שנראה לך נכון (כמה שפחות פעילות בבולם בנסיעה על כביש למשל)


חזרה לפורום