הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2007 10:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מור אביב עם תוכן  בניתי
נושא: בניתי תאריך: 5/16/2007 10:26:00 AM
מחבר/ת: מור אביב

תודה בסוף בניתי אופניים שילדה של SARACEN 17 בולם מניטו אקסל 120 ננעל ומתכוונן אוכף ומוט אוכף של טיוגה צמיגים 26 2.35 של טיוגה בולמים דיסקים מכניים 180מ"מ של טקטרו הילוכים של ACERA בעתיד נשתדרג איתם וקראנג גם ביננוי ומטה נשדרג בעתיד בגדול יצא אופניים סקסיות וחזקות מאוד .


חזרה לפורום