נושא: מוט אוכף תאריך: 5/17/2007 1:24:00 PM
מחבר/ת: יוחאי גלעד
יומטוב לכולם! אני רוצה לקנות אוכף WTB SPEED V ולפי מה שראיתי באופניים שהאוכף מהסוג הזה מורכב עליהם זה שהם מתחברים עם ברזלים שיש להם למטה למוט ולי כרגע באופניים יש מוט שצריך להלביש עליו את האוכף.אז השאלה שלי היא האם אני צריך לקנות מוט אוכף חדש? ואם כן כמה יעלה לי בערך דבר כזה?
|