טקסט הודעת פורום
5/17/2007 4:58:00 PM
קובי אשל
נגנבו אופני הרים gaint nrs 2 בצבע אדום
נושא:
נגנבו אופני הרים gaint nrs 2 בצבע אדום
תאריך:
5/17/2007 4:58:00 PM
מחבר/ת:
קובי אשל
האופניים נגנבו אתמול 17/05/07 ב- 15:00 בתל אביב ברחוב בוגרשוב פינת טבריה. כל רמז ייתקבל בתודה
קובי 0524256441
חזרה לפורום