הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2007 4:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי אשל עם תוכן  נגנבו אופני הרים gaint nrs 2 בצבע אדום
נושא: נגנבו אופני הרים gaint nrs 2 בצבע אדום תאריך: 5/17/2007 4:58:00 PM
מחבר/ת: קובי אשל

האופניים נגנבו אתמול 17/05/07 ב- 15:00 בתל אביב ברחוב בוגרשוב פינת טבריה. כל רמז ייתקבל בתודה
קובי 0524256441


חזרה לפורום