טקסט הודעת פורום
| 5/17/2007 7:20:00 PM |
|
נושא: נגנבו אופני סראסן אקס ריי 2 תאריך: 5/17/2007 7:20:00 PM
מחבר/ת: דודו מנישביץ
גנבו לי אותם לפני שבועיים אם מישהוא מצא או ראה שלדת אורבן בצבע שחור לא מבריק, v ברקס בולם קדמי של RST אני אשמח לדעת איפה הם
|
חזרה לפורום |
|
|