הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2007 7:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו מנישביץ עם תוכן  נגנבו אופני סראסן אקס ריי 2
נושא: נגנבו אופני סראסן אקס ריי 2 תאריך: 5/17/2007 7:20:00 PM
מחבר/ת: דודו מנישביץ

גנבו לי אותם לפני שבועיים אם מישהוא מצא או ראה שלדת אורבן בצבע שחור לא מבריק, v ברקס בולם קדמי של RST אני אשמח לדעת איפה הם


חזרה לפורום