הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2007 12:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  or ... עם תוכן  אם אתה רוכב דירט אז הכי כדאי
נושא: אם אתה רוכב דירט אז הכי כדאי תאריך: 5/18/2007 12:50:00 AM
מחבר/ת: or ...

דיסק הידראולי טוב עם רוטורים 6"


חזרה לפורום