נושא: יש לי MOONGOSE OTERO ELITE תאריך: 5/18/2007 7:08:00 AM
מחבר/ת: רומן ל
אני יכול להגיד לך שאופניים בעיקרון לקרוס קאונטר, מהלך קדימה, אחורה של 4 אינץ לא נותן לך אפשרות לעשות קפיצות גדולות. אני אישית לא קופץ איתם, כי הבולמים שבאים במקור, SR XCM מקדימה לא מיועד לקפיצות, ונסיעה אגריסיבית, אלה יותר לכיוון של טיולים רגועים, ושימוש אינטנסיבי סתם יהרוס אותו. כחבילה סך הכול מונגוס משתלם, אבל עוד פעם הוא לא מתאים לנסיעה אגריסיבית. אני לא מכיר את איירון הורס, הדג"ם הנ"ל, אבל אירון הורס ב-3500 ש"ח, בהחלט מחיר זול וטוב ביחס לתמורה! יום טוב
|