הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2007 11:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  למה השרשרת קופצת/מחליקה בזמן עומס?
נושא: למה השרשרת קופצת/מחליקה בזמן עומס? תאריך: 5/18/2007 11:37:00 AM
מחבר/ת: אסף פלג

שלום,
אה... יש בעייה קטנה
בזמן מאמץ גבוה (בעליות) יש לי קפיצות או החלקה של השרשרת.
זה קורה בהילוך נמוך (כמובן...)- פלטה קטנה מקדימה, גדולה מאחור.
השרשרת חדשה יחסית, הגג"שים נראים על הכיפאק, ההילוכים מכוונים כראוי אך בכל זאת זה קורה ותמיד מתי שחייבים הכי הרבה כוח.
יש רעיון למישהו?
תודה


חזרה לפורום