נושא: למה השרשרת קופצת/מחליקה בזמן עומס? תאריך: 5/18/2007 11:37:00 AM
מחבר/ת: אסף פלג
שלום, אה... יש בעייה קטנה בזמן מאמץ גבוה (בעליות) יש לי קפיצות או החלקה של השרשרת. זה קורה בהילוך נמוך (כמובן...)- פלטה קטנה מקדימה, גדולה מאחור. השרשרת חדשה יחסית, הגג"שים נראים על הכיפאק, ההילוכים מכוונים כראוי אך בכל זאת זה קורה ותמיד מתי שחייבים הכי הרבה כוח. יש רעיון למישהו? תודה
|