טקסט הודעת פורום
| 5/18/2007 2:15:00 PM |
|
נושא: ניפוח טיובלס תאריך: 5/18/2007 2:15:00 PM
מחבר/ת: ליאור הדרי
ברשותי טיובלס מקורי (לא שידרוג). יש טכניקה לניפוח הצמיג (החלפתי ונטיל) מחדש ? הצמיג אינו מודבק לשולי הג´אנט. לחץ גבוה בתחנת דלק לא עבד, למישהו יש פתרון יצירתי ..?
תודה ליאור
|
חזרה לפורום |
|
|