הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2007 2:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור הדרי עם תוכן  ניפוח טיובלס
נושא: ניפוח טיובלס  תאריך: 5/18/2007 2:15:00 PM
מחבר/ת: ליאור הדרי

ברשותי טיובלס מקורי (לא שידרוג).
יש טכניקה לניפוח הצמיג (החלפתי ונטיל) מחדש ? הצמיג אינו מודבק לשולי הג´אנט.
לחץ גבוה בתחנת דלק לא עבד, למישהו יש פתרון יצירתי ..?

תודה
ליאור


חזרה לפורום