הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2007 2:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו מנישביץ עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 5/18/2007 2:20:00 PM
מחבר/ת: דודו מנישביץ

אבל מה זה רטורים 6? וסתם לידע כללי אני רוצה לדעת מה ההבדל...


חזרה לפורום