הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2007 7:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור ארד עם תוכן  טיובלס לפרירייד דאון היל... כדאי או לא?
נושא: טיובלס לפרירייד דאון היל... כדאי או לא? תאריך: 5/19/2007 7:03:00 PM
מחבר/ת: אור ארד

אני מתלבט אם לעשות טיובלס לחישוקי אלכס supra bh
אם יש מישהו שניסה...אשמח לדעת


חזרה לפורום