טקסט הודעת פורום
5/19/2007 7:03:00 PM
אור ארד
טיובלס לפרירייד דאון היל... כדאי או לא?
נושא:
טיובלס לפרירייד דאון היל... כדאי או לא?
תאריך:
5/19/2007 7:03:00 PM
מחבר/ת:
אור ארד
אני מתלבט אם לעשות טיובלס לחישוקי אלכס supra bh
אם יש מישהו שניסה...אשמח לדעת
חזרה לפורום