טקסט הודעת פורום
5/19/2007 7:28:00 PM
abu noam
נמצאה משאבה בכניסה לכפר יהושוע
נושא:
נמצאה משאבה בכניסה לכפר יהושוע
תאריך:
5/19/2007 7:28:00 PM
מחבר/ת:
abu noam
אם מישהו איבד משאבה בשבת 19.5 בכניסה לכפר יהושוע הנ"ל מוזמן להתקשר ל- 052-2375052 :suss:
חזרה לפורום