נושא: על שמניות בגלגל וצמיגים תאריך: 5/20/2007 5:56:00 AM
מחבר/ת: ניסן ב
שלום רב, אני רוכב על ז"ק בשבילים רגועים , ללא דרופים כלל ועדין צריך בכל פעם שאני חוזר מהשטח ללכת לחנות ליישר את הגלגל האחורי שלי {בעל דופן כפולה} לאחרונה הועלה בפני הרעיון לעבור לצמיג רחב יותר {כיום 2.1 } האם זה מומלץ ויעזור לחישוק ? {אין לי בעיה של מהירות אני לא ממהר לאף מקום}
בברכה, ניסן
|