נושא: אני רוכב על ז"ק, לא תמיד רגוע תאריך: 5/20/2007 7:44:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני רוכב בשבילים לא קלים, מרשה לעצמי מהירויות לא מבוטלות בירידות, ודרופים מזדמנים. מעולם לא היה מצב שאני צריך לאפס שמיניות כל רכיבה, או אפילו חודשיים.צמיג רחב יותר יכול לעזור מעט בשיכוך, אבל זה מצריך לחץ אויר נמוך, ובכל מקרה, לא נראה לי שהבעיה אצלך היא מחסור בשיכוך, לפי תאור סגנון הרכיבה.
שמיניות בכל רכיבה מבחינתי מראות על בניה לא טובה של הגלגל. בכל אופן, אני לא רואה את הקשר בין רוחב הצמיג לבין השמיניות. הן לא צריכות לקרות גם בצמיג צר, אלא אם כן אתה ממש כבד (הרבה מעל 100ק"ג).
האם כל החישורים שלך מתוחים באותה מידה (בערך - לפי מגע יד)? אני הייתי שוקל לתת למישהו אחר לאפס את הגלגל, או החלפת הגלגל.
שבוע טוב
|