הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2007 8:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ניסית מי-סבון?
נושא: ניסית מי-סבון? תאריך: 5/20/2007 8:26:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

השתמש בסבון כלים נוזלי (אבל גם כל סבון אחר יהיה טוב), ביחס של בערך 4:1.
הרטב היטב את שולי הצמיג והחישוק בעזרת מברשת צבע (במידה "1-"2).
החזק את הגלגל באורי בזמן הניפוח. צריך להוצר מגע לאורך כל שולי הצמיג.

לגבי תחנת הדלק - מה שאתה צריך איננו לחץ גבוה, אלא הספק גבוה, כלומר כמות אויר גדולה. לא בכל תחנת דלק תקבל זאת. כדאי למצוא מישהו עם מדחס אויר הכולל מיכל אגירה, שמאפשר לתת זרימת אויר חזקה למשך כמה שניות לפחות, כמו פאנצ´רמאכר או מתקן אופניים, מסגריה גדולה או נגריה גדולה, וכו´.
לי יש מדחס ביתי גדול שכבר הרכיב גלגלים רבים (מקומבנים, לא תקניים).

בהצלחה


חזרה לפורום