הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2007 11:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  יש בכמה חנויות
נושא: יש בכמה חנויות תאריך: 5/21/2007 11:53:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ורובם מוכרים דברים די דומים

חנות שאני זוכר שראיתי בה טריילר בייק היא GIANT נתניה, אבל אני בטוח שיש בעוד הרבה חנויות.

יש גם ב"פרידמן הנע/אה על גלגלים" שהיא תת-חנות של ואללה!שופס.
http://www.wallashops.co.il/shopmind_sites/fridman/found_items.asp?mode=category&dept%5Fid=15794&group_id=&super_dept_id=



חזרה לפורום