הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2007 2:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עם תוכן  בלמי שימאנו סנטר לוק - שאלה:
נושא: בלמי שימאנו סנטר לוק - שאלה: תאריך: 5/21/2007 2:28:00 PM
מחבר/ת: אסף

מותקן אצלי כעת, על הזוג הקשיח, בלמי דיסק שימאנו מכאני, כאשר הרוטור מחובר בסנטר לוק. אם אשדרג לבלמים הידראוליים של שימאנו גם כן, דאור או משו, האם אוכל להשאיר את הרוטורים שמחוברים בסנטר לוק ? האם איאלץ להחליף רוטורים ? (בהנחה שהם באותו קוטר 6´)?
תודה, אסף


חזרה לפורום